Wikipedia i billboard

przyczepa reklamowa katowiceprzyczepa reklamowa katowice
Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej. Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj.

standaryzowanych) stosowane w Polsce to: billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw.

format europejski, eurobillboard); billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry; billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry; billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry; billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry; citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich; inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach; billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze). Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m? i dochodzących do 300 m? (reklamy na budynkach).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)

Reklama na 4 kółkach

Wypożyczanie przyczep reklamowych do promowania swojej działalności z roku na rok staje się coraz bardziej popularne.
Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się tym sposobem na skuteczny marketing.
Wynajem przyczep reklamowych jest bardzo popularny nie tylko ze względu na to, że jest to niedrogi, ale skuteczny sposób na pokazanie się światu.
Co więcej, taka promocja jest bardzo efektywna i szeroko dostępna, szczególnie w większych miastach.
Samochody, które poruszają się po mieście z olbrzymimi banerami reklamowymi szybko zwracają uwagę klienta, ale także sprawiają, że hasła reklamowe zapadają w pamięć.
Warto wobec tego skorzystać z takiej nowoczesnej formy reklamy.

Wikipedia i reklama

Reklama (z łac.
reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki). Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama.

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: