Każdy lubi ubrać się w markowe ciuchy, jednak te bardzo często są kosztowne. Nie chcąc przepłacać należy wybrać się do lumpeksu. to dobre wyjście , gdy nie chcemy wydawać dużo pieniędzy, a jednak zależy nam na markowych ciuchach.

Moda w internecie

Markowa odzież używana onlineMarkowa odzież używana onlinePisanie o modzie wcale nie jest...fajne.
No chyba, że jest się szafiarką albo kimś, kto bardzo profesjonalnie potrafi się na ten temat wypowiedzieć, czyli jakimś projektantem, czy zainteresowaną tematem modelką.

Ale przyznajcie - mało jest miejsca na słowa w modzie.

Na blogach dominują mniej lub bardziej amatorskie sesyjki zdjęciowe, z kiepsko ukrytym product placement.
No nie za wiele pisaniny, za to masa paplaniny i wazeliny w komentarzach.
Popularność modowych stron i blogów internetowych nie przestaje mnie zadziwiać. Jednak z drugiej strony, jeśli uświadomimy sobie średnią wiekową tej grupy docelowej, to zaczyna być naprawdę śmieszne. Co jest śmieszne? Że naprawdę te wszystkie marki odzieżowe swoje akcje promocyjne kierują do nastolatek, ewentualnie studentek. No cóż, zaiste jest to grupa o potężnych dochodach, ulokowanych jednak w kieszeniach rodziców. Cóż - ważne, że działa (działa?). Nie wiem tylko, czy posiadanie ogromnej liczby fanek w wieku lat 15 to naprawdę powód do dumy. Nie wiem, nie znam się, Więc zgodnie z polskim zwyczajem - się wypowiedziałam.

Głos krytyczny o modowych telewizjach show

Ostatnio moda na modę ma się dobrze.
W telewizji, w postaci programów na pograniczu reality show i talent show.

Mam tu na myśli Top model i Project Runway.

Oczywiście, jak mogłoby być inaczej - przybywa nam samozwańczych ekspertów - od projektowania ciuchów do oceniania predyspozycji modelek (kocham internet, który chyba w języku polskim powinniśmy nazywać ekpertnet).
Słupki oglądalności są na wysokim poziomie, może również dlatego że od czasu do czasu jakaś naga pierś ujrzy światło dzienne, a może dlatego że ogólnie moda jest "trendy", "hot" i diabli wiedzą co jeszcze.
Cóż - twórcom raczej nie chodzi o wprowadzenie haute couture pod strzechy, zresztą - to wszystko są licencje zagranicznych formatów, które sprawdziły się już na innych rynkach medialnych.
Psy szczekają, karawana jedzie dalej, czy jakoś tak.
Czyli nieważne, czy chodzi o propagowanie dobrych gustów(?) wśród ludu, czy o show.
Obstawiam jednak, że w tym wypadku - show must go on, bo idą za nim bardzo niezłe wpływy z reklam, Amen.

Ciucholandy online

Zakupy w Internecie to we współczesnym świecie codzienność, coraz więcej sklepów stacjonarnych oferuje również sprzedaż internetową.
Coraz więcej branż zaczyna interesować się tzw.

e- commerce, nawet dyskonty ciuchowe i lumpeksy.

W takich Internetowych ciucholandach znajdziemy to czego szukamy szybciej niż w koszyku, gdzie razem ze spodenkami do ćwiczeń wrzucone są getry, swetry i koszulki. Ułatwia to zakupy i zachęca do skorzystania z takiego sklepu ponownie, co na pewno przynosi również korzyść właścicielom takich Internetowych lumpeksów..

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: