Odpowiednio wybrane dla naszej firmy może mieć ogromne znaczenie w przyszłej działalności i rozwoju. Dlatego warto kierować się jakością.

Nowe biuro

powierzchnie biurowe szczecinpowierzchnie biurowe szczecinZanim założymy własną działalność gospodarczą, musimy dobrze przeanalizować koszty.
w wielu branżach niezbędne jest biuro, w którym można obsługiwać klientów. Biuro najlepiej jest wynająć,...jednak zanim podpiszemy umowę, musimy być pewni, że to dobra decyzja. Jeżeli potrzebujemy biura, to musimy się zastanowić nad jego lokalizacją - jest to jeden z najważniejszych aspektów, ponieważ klienci muszą jakoś do nas trafić.

Oczywiście wiele zależy od tego, jaką działalność prowadzimy, nie zawsze warto inwestować w dobrą lokalizację.

Zasadniczo im bliżej centrum, tym drożej.
Czasami kwoty za wynajem biura mogą być za dużym obciążeniem dla nowo powstałej firmy, która nie wypracowuje jeszcze dochodów.
Nie jest łatwo podjąć dobrą decyzję.

Doskonałe miejsce na biuro

Obiekty inwestycji zaprojektowane są kompleksowo jako kontynuacja historycznej zabudowy istniejącej w całym kwartale ulic Storrady, Kapitańskiej i Jana z Kolna. Główny budynek kompleksu (budynek A) o powierzchni użytkowej 5100 m2 to rewitalizowany obiekt poprzemysłowy.
W tym miejscu mieściła się w XIX wieku pierwsza elektrownia w Szczecinie dostarczająca prąd na potrzeby oświetlenia ulic miejskich.
Zachowana została zabytkowa elewacja, która podkreślona zostanie przez nowoczesną architekturę części nadbudowy. Drugi budynek kompleksu (bud. B) wraz z dwoma parterowymi pawilonami o łącznej powierzchni użytkowej ponad 600 m2 będą pełniły funkcję biurowo-usługową. Powstają w nowoczesnej konstrukcji szkieletowej z dużą ilością przeszkleń. Budynek B będzie bezpośrednio powiązany z budynkiem A podziemną halą garażową oraz łącznikiem usytuowanym na 4 piętrze. Planowane zakończenie budowy to czerwiec 2015r. Obecnie w celu rezerwacji lokalu możliwe jest podpisanie przedwstępnej umowy najmu. Trzeci obiekt inwestycji (bud. C) to istniejący trzypiętrowy budynek biurowy przy ul.

Storrady Świętosławy 1(róg Jana z Kolna) oferujący lokale biurowe do wynajęcia.

Wokół biurowca - wzdłuż dróg dojazdowych - znajdują się miejsca parkingowe nie objęte strefą płatnego parkowania.
Budynek wraz z terenem jest całodobowo monitorowany i chroniony przez ochronę osobową.

Karty dostępu umożliwiają nieograniczony dostęp do wynajmowanych lokali. W obrębie działki zaprojektowana jest uliczka o charakterze staromiejskim z wejściem od bramy z ulicy Storrady (bud.

A), przebiegająca pomiędzy obiektami inwestycji.
Wzdłuż uliczki znajdują się pomieszczenia o funkcjach ogólnodostępnych - galerie, butiki, małe biura wymagające bezpośredniego dostępu klientów.

Wyjście z kwartału planuje się przez bramę istniejącego budynku przy ulicy Storrady 1 (bud.

C) na podnóże Wałów Chrobrego.Źródło: http://www.storrady.com/opis-inwestycji

BHP w naszym biurze

Wspominałam już nie raz o tym, że nie tylko w branżach uznanych przez społeczeństwo za mało bezpieczne (np.
budownictwo) może dojść do wypadku.
Zasady BHP dotyczą również pracy biurowej. Trochę już o tym pisałam, przy omawianiu zagadnienia w dziedzinie edukacji.
Zaznaczam od razu, że nie jestem specjalistką z dziedziny, a moich notek nie należy traktować, jako źródło wiarygodnych informacji na temat na BHP. Są to po prostu rozważania, które czasami są bardzo luźno związane z tematem. Wracając do pracy biurowej.
To co pozwala zaliczyć pracę do pracy biurowej, to postawa siedząca.
Nie chodzi tutaj o pracę stricte umysłową, ale właśnie o postawę, jaką w trakcie wykonywania różnych działań, przyjmujemy.
Jest to dość racjonalne - przecież nie powiemy o dziewczynie roznoszącej ulotki, albo o ochroniarzu, że wykonuje pracę biurową :).
Ale ochroniarz, którego zajęcie polega tylko na śledzeniu widoku z kamer ( a wiadomo, że taka osoba zazwyczaj zajmuje pozycję siedzącą), z punktu widzenia BHP ma pracę biurową.
Cóż, nie zawsze klasyfikacja musi być precyzyjna.

Gdzie założyć biuro?

Ważnym kosztem przy wynajęciu biura, jest też kwestia umeblowania i zaaranżowania przestrzeni.
To jest coś, co trzeba wziąć pod uwagę.

Możemy wynająć biuro, które jest już odpowiednio przygotowane do prowadzenia działalności, pytanie tylko, czy będzie nam to odpowiadało? Jeżeli lokal nie jest urządzony, zawsze możemy spróbować negocjować cenę.

Wiadomo - zorganizowanie przestrzeni do pracy i przyjmowania klientów, to kolejny koszt. Jeżeli nie zależy nam na dobrej lokalizacji, albo biuro jest tylko elementem uzupełniającym w kwestii pozyskiwania klientów, to możemy znacznie zmniejszyć koszty związanie z wynajęciem lokalu.

Nie warto również wiązać się długoterminową umową, warto zwrócić uwagę na okres wypowiedzenia.
Przecież nigdy nie wiadomo, czy dany lokal rzeczywiście się sprawdzi.

Z wikipedii

Biuro (fr.

bureau) to miejsce pracy pracowników administracyjnych instytucji lub firmy albo administracyjna instytucja, wykonująca właściwe sobie prace urzędnicze. Podstawowe typy pomieszczeń pracy biurowej: pomieszczenia indywidualne biuro kombi1 wnętrza grupowe wnętrze wielkoprzestrzenne. Ilość powierzchni biura jako zespołu pomieszczeń służących pracownikom biurowym pracującym na stałe w biurze przypadająca na jedną osobę oznacza poziom zaludnienia biura.2Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Biuro

.

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: