Naklejki, nalepki - czyli wyroby drukarskie

aki czy inny sposób zabezpieczona przed czynnikami zewnętrznymi np. promieniami UV, które mogą powodować blaknięcie farby użytej do druku. Proces ten nazywa się uszlachetnianiem druku i może odbywać się zarówno na niezadrukowanej

Dodane: 05-09-2016 12:24
Naklejki, nalepki - czyli wyroby drukarskie naklejki żywiczne
Naklejki mogą przybierać rozmaite formy i kształty, również wypełniane żywicą. O różnych poligraficznych gadżetach.

Utrwalony druk

Większość druków w nowoczesnej poligrafii zostaje w taki czy inny sposób zabezpieczona przed czynnikami zewnętrznymi np. promieniami UV, które mogą powodować blaknięcie farby użytej do druku. Proces ten nazywa się uszlachetnianiem druku i może odbywać się zarówno na niezadrukowanej jeszcze powierzchni jak i na gotowy produkcie.

Istnieje wiele metod i sposobów na utwardzenie druku, a jedną z nich jest impregnowanie, czyli nic innego jak pokrycie druku specjalnym środkiem zabezpieczającym. Impregnat drukarski zabezpiecza druk oraz przedłuża jego trwałość. Obecnie prawie wszystkie drukarnie stosują jakąś metodę uszlachetniania druku nawet dla najtańszych zleceń.


Marketing i reklama

Marketing jest pojęciem ściśle powiązanym z reklamą. Właściwie to kampanie reklamowe są częścią marketingu. W dużych firmach są odrębne stanowiska specjalistów, którzy zajmują się tą dziedziną.

Czasami jednak mniejsze firmy potrzebują pomocy marketingowców, ponieważ nie radzą sobie z pozyskiwaniem klientów. Bardzo często to właśnie zły marketing, albo jego brak jest powodem złej sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa. W takim wypadku ekspert powinien stworzyć strategię marketingową, skupiająca się na pozyskiwaniu nowych klientów. Często wdrożenie w życie takiej strategii wymaga poniesienia bardzo dużych kosztów, na co firmy z problemami finansowymi nie chcą przystać.

Jednak rola marketingu jest nieodłączną częścią prowadzenia nowoczesnego przedsiębiorstwa. Wszyscy chcielibyśmy, żeby firmy konkurowały ze sobą na jakość swoich produktów, lub usług, ale niestety realia rynku są inne. Czasami dobry produkt nie wystarczy, ponieważ mało kto wie o tym, że dana firma go wytwarza.

Taka jest (między innymi) rola marketingu.


Wikipedia i definicja drukarni

Drukarnia ? zakład produkcyjny zajmujący się wytwarzaniem różnorodnych wyrobów poligraficznych. W szczególności mogą to być gazety i czasopisma, broszury i książki, jak również szereg druków akcydensowych łącznie z opakowaniami. Drukować może zarówno na masową skalę, jak i druki spersonalizowane, czyli takie, gdzie każda kopia jest unikalnym egzemplarzem. Poszczególne drukarnie mogą zajmować się tylko samym zadrukiem podłoża, jak również wykonywać czynności introligatorskie, przez co wytwarzać nawet gotowe wyroby poligraficzne, a więc oprawione i ewentualnie uszlachetnione, oraz przygotowane do dystrybucji. Zazwyczaj jednak nawet w najprostszej drukarni wykonywane są wstępne czynności introligatorskie, natomiast w rozbudowanych zakładach część introligatorska może stanowić nawet większą część zakładu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Drukarnia



© 2019 http://liceum13.waw.pl/