Akcesoriów poligraficznych potrzebuje każda firma: papier firmowy, broszury i reklamy.
Zdarzają się jednak i inne potrzeby, na przykład .

Coś dla firm nie tylko

plomby voidCzym byłaby firma bez wizytówek, ulotek czy innych artykułów drukowanych? No właśnie- rola poligrafii na rynku jest ciągle bardzo duża, a wręcz ostatnio...coraz większa.
Przecież ciężko o przedsiębiorstwo, które nie ma swoich ulotek czy też plakatów. Firmy te często prześcigają się w ofertach i proponują coraz niższe ceny nawet za niskie nakłady, głównie na potrzeby małych firm.
Nie oznacza to, że jest to upadająca branża, dalej jest duży potencjał w firmach poligraficznych i tych, które dostarczają im materiały.
Teraz usługi poligraficzne są na tyle dostępne, że nawet jednoosobowe firmy mogą sobie bez problemu pozwolić na regularne zaopatrywanie się w materiały drukowane.

O działaniu reklamy

plomby void
Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej. Czasami reklama występuje w formie ukrytej ? np.
firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat ? co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty, będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego. Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy ? np.
firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca ? co jest na pograniczu reklamy i korupcji. Ponieważ celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego można się spotkać w reklamie z treściami wywołującymi np.
skandal obyczajowy lub procesy sądowe.

Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej. Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn.

reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę. Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi.
Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną.
Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam ? reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego, ang. Cause Related Marketing).
Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.
Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama#Dzia.C5.82anie

O operatorach DTP

Operator DTP to osoba odpowiedzialna w drukarniach, wydawnictwach i wszędzie tam, gdzie drukuje się materiały w dużych ilościach, za poprawne przygotowanie plików, które będą drukowane.
Zadanie w teorii łatwe i proste, jednak jeden mały błąd operatora DTP i nakład kilku tysięcy egzemplarzy gazet może być do wyrzucenia.
W takiej pracy wiele rzeczy może pójść nie tak: zmiana papieru na inny, nowa drukarka z innymi tuszami, błędne prze konwertowanie barw.

Do tego jeszcze błędy typu literówki, złe umieszczenie jakiegoś elementu czy też po prostu niedopracowanie kilku szczegółów.

Wszystko to może się bardzo źle skończyć i przynieść duże straty- jest to więc praca w stresie i napięciu, bo jak coś pójdzie nie tak to zazwyczaj będzie właśnie na operatora DTP..

Dodane: 19-06-2015 15:17

Tagi: druk reklama poligrafia

Widok do druku:

plomby void

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: