spalacze tłuszczu

Każdą dietę należy wspomóc ćwiczeniami.
A jak trening to i dodatkowe odżywki.

Można skorzystać z .

Suplementy i odżywki przy treningu

Suplementacja to dla wielu początkujących kulturystów 'przyspieszacz'. Liczą na natychmiastowy efekt, często idąc za radą starszych doświadczeniem...kolegów z siłowni.

Niestety jednak zła suplementacja lub po prostu niskiej jakości suplementy mogą zrobić więcej szkody niż pożytku.

Zawsze należy kupować odżywki sprawdzonych firm, które są na rynku przynajmniej kilka lat.

Świadczy to o jakości produktu i o tym, ze jest on bezpieczny dla naszego ciała.

Zła suplementacja może doprowadzić do sporych problemów zdrowotnych, których nie będziemy w stanie odwrócić.

Nie warto przesadzać z odżywkami

spalacze tłuszczuJest wiele rodzajów suplementów i odżywek, niektóre zażywa się przed treningiem inne podczas, a jeszcze inne po. Zawsze należy uważnie czytać etykietę i stosować się do dawkowania zaleconego przez naszego trenera. Jeżeli przegniemy z suplementacją i jej nie rozpracujemy, skończymy jak napompowany worek, bez rzeźby. To kolejny częsty błąd początkujących, liczą że wyjadanie każdej możliwej odżywki pomoże im szybciej osiągnąć efekt. Pamiętajmy, że nasz organizm potrzebuje czasu,a by pewne rzeczy przyswoić, przetworzyć.
Dlatego efekty treningu- dobrego treningu zawsze będą długofalowe, nigdy natychmiastowe.

Dieta jest najważniejsza

Odpowiednia dieta to tak naprawdę czynnik kluczowy, decydujący o tym jak skuteczne będą nasze treningi.
Nie ważne czy jest to trening mający na celu zwiększenie masy mięśniowej, poprawienia rzeźby czy po prostu trening dla spalenia tłuszczu. Dieta to podstawa i każdy trener to powie. Najważniejsze to unikać podjadania i słodkich, tzw. pustych kalorii, które mogą spowodować brak efektów treningu.

Ważne jest też nawodnienie organizmu i ogólny bilans minerałów i składników odżywczych w diecie codziennej.

.

Dodane: 12-05-2015 09:28

Tagi: dieta odchudzanie sport trening odżywki suplementy

Widok do druku:

spalacze tłuszczu

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: