Poligrafia jako podstawa materiałów marketingowych

ery samoprzylepne to w zupełności wystarczy.Naklejka i jej drukNaklejka to specyficzny rodzaj druku poligraficznego, ponieważ oprócz dobrej jakości samego druku musi zostać wydrukowany na specjalnym papierze zawierającym klej oraz

Dodane: 21-09-2016 07:27
Poligrafia jako podstawa materiałów marketingowych litery samoprzylepne
Zawsze warto odpowiednio wyróżnić budynek, w którym znajduje się firma. Niestety często zdarza się, iż biznesmeni to zaniedbują w efekcie ciężko jest do nich do nich- a można na przykład przykleić to w zupełności wystarczy.

Naklejka i jej druk

Naklejka to specyficzny rodzaj druku poligraficznego, ponieważ oprócz dobrej jakości samego druku musi zostać wydrukowany na specjalnym papierze zawierającym klej oraz osłonę zabezpieczającą tenże klej. Druk takich naklejek to wyzwanie dla operatorów DTP oraz dla samych drukarzy, ponieważ niektóre naklejki powinny jeszcze zawierać hologram, lub pełnić funkcję plomby VOID, która zostawi napis "VOID OPEN" po jej zerwaniu.

Naklejki muszą też posiadać odpowiedni klej do zastosowania na różnych powierzchniach, jednak to już zależy od samego producenta tego papieru lub specjalnej folii.


Kolor i nakład - to się liczy

Wszyscy lubią kolorowe czasopisma czy ulotki. Jak jednak wyglądałby świat marketingu i reklamy gdyby nie druk i poligrafia? Dzisiaj produkuje się takie rzeczy na masową skalę, nakłady są coraz większe, bo i zapotrzebowanie cały czas rośnie.

W dzisiejszych czasach nie ma firmy, która choć raz nie skorzystałaby z usług drukarni- ulotki, wizytówki czy mały banner, to niemal standard dla każdej firmy. Od tych małych po te duże ? wiadomo, że na inną skalę. Jednak dalej można spotkać źle oznaczone czy nie wypromowane marki, przyczyną tego może być właśnie brak inwestycji w drukowanie materiałów reklamowych.


Druk internetowy

Drukarnie internetowe to najnowszy trend na rynku i nic dziwnego, że użytkownicy- ci bardziej nowocześni- chętnie korzystają z takich drukarni. Do zalet tego rozwiązania można zaliczyć z pewnością jasne i z góry ustalone warunki druku, sprawdzenie plików przez skrypt oraz szybkość realizacji.

Jak każda innowacja ma to też swoje wady- nie możemy sprawdzić wydruku tylko zostaje on nam wysłany, przez co możliwości reklamacji są ograniczone. Czasami dochodzi do błędów oprogramowania. Jednak najgorsza wada to brak indywidualności w takich internetowych zamówieniach, a jest to coś co ceni sobie nie jeden stały klient.



© 2019 http://liceum13.waw.pl/