Wybór oprogramowania- dedykowane czy gotowe

omputera stacjonarnego, ale także korzystając z tabletów czy telefonów komórkowych. Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że coraz chętniej wybieramy właśnie te nowoczesne narzędzia do znalezienia określonej usługi czy produktu.

Dodane: 09-11-2016 03:22
Wybór oprogramowania- dedykowane czy gotowe

Dlaczego aplikacje internetowe stały się tak popularne?

Aplikacje internetowe w ostatnich latach zrewolucjonizowały świat. Coraz częściej wykorzystujemy je nie tylko za pomocą komputera stacjonarnego, ale także korzystając z tabletów czy telefonów komórkowych. Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że coraz chętniej wybieramy właśnie te nowoczesne narzędzia do znalezienia określonej usługi czy produktu.

Takie rozwiązania z roku na rok stają się coraz bardziej popularne i można się spodziewać, że w kolejnych latach dalej będziemy obserwować bardzo dynamiczny rozwój w tej branży. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm informatycznych kieruje swoją działalność właśnie w kierunku tworzenia aplikacji przeznaczonych dla konkretnych firm.


Najpopularniejsze programy dla firm

Aplikacje internetowe to jedne z najpopularniejszych w ostatnich latach programów tworzonych na specjalne zamówienie firm. Co prawda, z roku na rok coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów cieszą się aplikacje mobilne, ale jednak i tak aplikacje internetowe odgrywają pierwsze skrzypce w tej dziedzinie.

Takie programy są bardzo użyteczne ? informatyk tworzący tego rodzaju oprogramowanie na pewno zadba o to, aby do potencjalnego klienta docierały właśnie te informacje, które właściciele firmy chcieliby w szczególności przedstawić. Za pomocą takich programów możemy dowiedzieć się coś na temat świadczonych usług czy nawet zamówić potrzebne produkty, jeśli na przykład mamy do czynienia ze sklepem internetowym.


Oprogramowanie CRM w Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM



© 2019 http://liceum13.waw.pl/